Dnes 18.2.2019 prodejna UZAVŘENA, eshop a expedice pracují bez omezení.

Sledování trasy zásilky

Pokud byla Vaše zásilka expedována, je možné její trasu sledovat.

Česká pošta

Stačí kliknout na níže uvedený odkaz a vyplnit Podací číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

Zásilkovna

Na stránkách Zásilkovny stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Geis

Na stránkách GLS stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

https://www.geis-group.cz/cs/sledovani-zasilky

DPD

Na stránkách DPD stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

https://www.dpd.com/cz

GLS

Na stránkách GLS stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek?match=

PPL

Na stránkách PPL stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

http://www.ppl.cz/