UPOZORNĚNÍ: Prodejna i eshop uzavřeny ve dnech 2 - 10. 7. 2022 z důvodu dovolené. Všechny přijaté objednávky budeme postupně vyřizovat od 11. 7. 2022. Děkujeme za pochopení, Tým AO

Sledování trasy zásilky

Pokud byla Vaše zásilka expedována, je možné její trasu sledovat.

Česká pošta

Stačí kliknout na níže uvedený odkaz a vyplnit Podací číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

Zásilkovna

Na stránkách Zásilkovny stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Geis

Na stránkách GLS stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

https://www.geis-group.cz/cs/sledovani-zasilky

DPD

Na stránkách DPD stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

https://www.dpd.com/cz

GLS

Na stránkách GLS stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek?match=

PPL

Na stránkách PPL stačí zadat číslo zásilky, které získáte v e-mailu o expedici zboží. Případně sledovací číslo naleznete v objednávkách po přihlášení v administraci.

http://www.ppl.cz/

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení